Η Δημοτική Αρχή ανακοίνωσε τους αντιδημάρχους που αναλαμβάνουν τις θέσεις ευθύνης από την 1 Μαρτίου 2025 ως και τις 30 Ιουνίου 2026.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου Βιάννου κ. Παύλου Μπαριτάκη ορίζονται: «οι παρακάτω Δημοτικοί Σύμβουλοι ως Αντιδήμαρχοι του Δήμου Βιάννου, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με θητεία από 01.03.2025 έως 30.06.2026, μεταβιβάζοντάς τους συγκεκριμένες αρμοδιότητες καθ’ ύλην, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, για τον συντονισμό και την προαγωγή του δημοτικού έργου», ως εξής:
1.Τον κ. Κονδυλάκη Χαράλαμπο του Γεωργίου, Δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας, ως καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οργάνωσης, Διοίκησης, Αθλητισμού, Πολιτισμού, Τουρισμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διαφάνειας, Απασχόλησης & Πρωτογενή Τομέα, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και ορίζεται και ως ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.
Επίσης του μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
Ορίζεται Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής, σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 1328/2023 (ΑΔΑ: 9ΖΕΓ46ΜΤΛ6-ΙΜ7) και με την υπ.αριθμ. 1333/110822/27.12.2023 ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και είναι υπεύθυνος, και εκτελεί τις Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
– Τις Αρμοδιότητες σε θέματα Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
– Την ευθύνη και τις αρμοδιότητες για θέματα πρωτογενή τομέα Γεωργίας, Αλιείας και Κτηνοτροφίας.
– Τις Αρμοδιότητες σε θέματα Τουρισμού καθώς και τα θέματα προβολής Τουρισμού, Πολιτισμού & Αθλητισμού.
– Τις αρμοδιότητες του Γραφείου Προγραμματισμού της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, της Διαφάνειας και του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου.
– Τις αρμοδιότητες του Γραφείου Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας και τις δράσεις απασχόλησης και αξιοποίηση προγραμμάτων σε σχέση με την απασχόληση.
– Τη Δημοτική – αστική συγκοινωνία, τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
– Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.
– Tην υλοποίηση του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και εφαρμογής των μελετών.
– Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, των Προϊστάμενων Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων τμημάτων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
– Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
– Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων.
2.Τον κ. Καρτσάκη Θεόδωρο του Εμμανουήλ, Δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας του Πολίτη, Δημοτικής και Αγροτικής Οδοποιίας, Περιβάλλοντος, Καθαριότητας , Ανακύκλωσης, Ηλεκτροφωτισμού δικτύων καθώς και της λειτουργίας των Κοιμητηρίων του Δήμου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.
Επίσης του μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την εποπτεία και την ευθύνη της μελέτης και εκτέλεσης έργων με αυτεπιστασία ή της επίβλεψης μελέτης εκτέλεσης έργων που ανατίθενται σε τρίτους.
– Την εποπτεία εκτέλεσης έργων Δημοτικής & Αγροτικής Οδοποιίας.
– Τις Αρμοδιότητες Γραφείου Περιβάλλοντος.
– Τις Αρμοδιότητες Γραφείου Καθαριότητας και Πρασίνου την Αποκομιδή των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών.
– Τις αρμοδιότητες διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων -μηχανημάτων του Δήμου.
– Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
– Την εποπτεία και ευθύνη και συντήρηση των κοιμητηρίων του Δήμου.
– Την ευθύνη επισκευής και συντήρησης των αντίστοιχων μηχανημάτων τεχνικών έργων και οδοποιίας.
– Τις αρμοδιότητες του Γραφείου Κίνησης.
– Τις αρμοδιότητες του δημοτικού φωτισμού, ηλεκτροφωτισμού δικτύων και των δράσεων εξοικονόμησης ενέργειας.
– Την επιβολή προστίμων για όσους ρυπαίνουν το περιβάλλον.
– Την δράσεις για την καθημερινότητα του Πολίτη.
– Την προστασία του Περιβάλλοντος και τον καθαρισμό ρεμάτων .
– Την Ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου και την ευθύνη της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
– Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
– Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
– Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, των Προϊστάμενων Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων τμημάτων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
– Την φροντίδα, επιμέλεια, διαχείριση, επίβλεψη και εφαρμογή προγραμμάτων αδέσποτων ζώων συντροφιάς .
– Την περισυλλογή , φροντίδα και διαχείριση των ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων.
– Τις Αρμοδιότητες του Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και των σχολικών επιτροπών του Δήμου.
– Την Πολιτική προστασία, συντονισμό και επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας, για την πρόληψη, ετοιμότητα και αντιμετώπιση των καταστροφών στην περιοχή αρμοδιότητας του Δήμου.
– Τον συντονισμό την οργάνωση και λειτουργία της εθελοντικής ομάδας πολιτικής προστασίας Δήμου Βιάννου
– Την Πολιτική Άμυνα.
– Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
– Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
– Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, των Προϊστάμενων Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων τμημάτων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων.
3.Τον κ. Βιαννιτάκη Γεώργιο του Νικήτα, Δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας, ως καθ΄ύλην Αντιδήμαρχο στις Υπηρεσίες Ύδρευσης, Άρδευσης, Αποχέτευσης & Βιολογικών Καθαρισμών, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.
Επίσης του μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των συστημάτων άρδευσης, ύδρευσης, αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
– Την συντήρηση, διαχείριση και καλή λειτουργία των αποχετευτικών δικτύων και των βιολογικών καθαρισμού.
– Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών και μηχανολογικού εξοπλισμού της υπηρεσίας ύδρευσης άρδευσης αποχέτευσης και βιολογικών καθαρισμών .
– Την παρακολούθηση της υλοποίησης ενταγμένων έργων σε Χρηματοδοτούμενα Προγράμματα και αφορούν επεξεργασία και διάθεση λυμάτων, έργα αποχέτευσης, δικτύων ύδρευσης και δικτύων άρδευσης .
– Την συνεργασία με το γραφείο εσόδων για την έκδοση χρηματικών καταλόγων που αφορούν στην μέτρηση καταναλώσεων νερού ύδρευσης και άρδευσης .
– Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
– Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
– Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊστάμενου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων.
4.Τον κ.Παπαδήμα Μιχαήλ του Στεφάνου, Δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Υγείας, Κοινωνικών Υπηρεσιών & Κοινωνικών δομών ¨Βοήθεια στο σπίτι¨, «Κέντρο Ημερησίας Φροντίδας Ηλικιωμένων» (Κ.Η.Φ.Η.), «Βρεφονηπιακού Σταθμού», λειτουργίας του «Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών» (Κ.Ε.Π.) & της ανάδειξης της Ιστορικής Μνήμης του Δήμου, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία.
Επίσης του μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
– Τις αρμοδιότητες των καταργούμενων βάσει του Ν.5056 / 2023 Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου «Δημοτικός Οργανισμός Δήμου Βιάννου» & «Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Βιάννου» .
– Τις αρμοδιότητες του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής κοινωνικής μέριμνας της Πολιτικών Ισότητας των φύλων, του γραφείου ένταξης μεταναστών, καθώς τις αρμοδιότητες μέριμνας για την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού με τη δημιουργία ομάδων εθελοντών.
– Την ευθύνη τον συντονισμό την λειτουργία και διαχείρισης του βρεφονηπιακού σταθμού, του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», του Προγράμματος «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ)» του Κέντρου Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) και του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Βιάννου.
– Τον συντονισμό την λειτουργία των δομών Υγείας του στον Δήμο Βιάννου, καθώς και την εποπτεία της ανέγερσης νέων δομών επέκτασης συντήρησης και αναβάθμισης των υπαρχόντων Κέντρου Υγείας και Περιφερειακών Ιατρείων .
– Την προστασία της δημόσιας υγείας, της εφαρμογής προστασίας και προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.
– Τις Αρμοδιότητες του Γραφείου Κ.Ε.Π. του Δήμου.
– Την ανάδειξη της Ιστορικής Μνήμης του Δήμου καθώς και τις δράσεις που αναπτύσσονται για τον επίτευξη του σκοπού αυτού.
– Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
– Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
– Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊστάμενου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων.
Ως εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο για το ίδιο χρονικό διάστημα ορίζουμε :
Τον κ. Χατζάκη Ιωάννη του Εμμανουήλ, Εντεταλμένο Σύμβουλο Οικονομικών & Διαχείρισης Περιουσίας, Επιχειρηματικότητας & Αδειών λειτουργίας καταστημάτων.
Επίσης του μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων,ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας–Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης–Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου–Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
– Την καταγραφή και αξιοποίηση της Δημοτικής Περιουσίας
– Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος
– Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για την λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος
– Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για την λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης ,εκμετάλλευσης, οργανισμού και φορέα.
– Την λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– Τη Διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
– Την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες(Ν. 2946/2001,ΦΕΚ224Α’/2001)
– Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
– Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
– Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, των Προϊστάμενων Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων τμημάτων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων.
Β. Όλες οι αρμοδιότητες που δεν εκχωρούνται με την παρούσα Απόφαση, παραμένουν στην αρμοδιότητα του Δημάρχου.
Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, στα καθήκοντά του τον αναπληρώνει ο Αναπληρωτής Δήμαρχος κ. Κονδυλάκης Χαράλαμπος του Γεωργίου και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και αυτού αναπληρώνεται από τους Αντιδημάρχους κ.κ Θεόδωρο Καρτσάκη του Εμμανουήλ και Βιαννιτάκη Γεώργιο του Νικήτα σύμφωνα με την σειρά ορισμού τους
Δ. Η καταβολή της αντιμισθίας των έμμισθων Αντιδημάρχων θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Άρθρου 33 :«Αντιμισθία Αντιδημάρχων –Αποζημιώσεις δημοτικών συμβούλων» του Ν.4483/17 (ΦΕΚ 107/31.07.2017 τεύχος Α’) », όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
Ε.Η παρούσα Απόφαση καταργεί κάθε προηγούμενη Απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Συμβούλων
Σημειώνεται ότι ο κ. Παύλος Μπαριτάκης στο περιθώριο της παραπάνω ανακοίνωσης δεν παρέλειψε να εκφράσει τις «θερμές» ευχαριστίες τους προς τον κ. Μανώλη Αγαπουλάκη, ο οποίος ως Αντιδήμαρχος επί σειρά ετών, προσέφερε τα μέγιστα με ανιδιοτέλεια και πάντα με ήθος, για το καλό του Δήμου και των δημοτών.